колеги днес какво ми се слу4и изгасих колата и след 5 мин. тръгвам да паля саамо ми светнаха лампите по таблото и изгаснаха все едно че няма акумолатор а сд-то ми премигваше като космически кораб та прегледах бушоните(всички здрави) и откачих акумолатота и пак го закачих и тоците доидоха но проблема е като дам на контакт ми светят постоянно лампите за кода на ключаи на инжекциона ама аз се пробвам да запаля ама стартера си върти и не пали.Даваите савети какво да правя.Мерси предварително
Известие
Collapse
No announcement yet.
не иска да запали
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от charmarioСпоред мен имобилайзера ти се бъзика с тебе. Сигурен ли си, че не ти е паднал акумулатора? Ако има ток в таблото, не означава, че има достатъчно, за да запалиш.)) та закачам си аз акумолатора и я пробвам с фалшивия клуч, да ама не пали (а е палила с него) и пак си пробвам с неиния си и пак като врътнах с него пак загуби тоците и аз пак на ново откачам акумолатора и този път въртя с неиния си ключ и взе та запали и така я пребрах и като спрях я огасих и викам 4акаи да я пробвам пак дали ще запали ама нестана пак загуби тоците и я зарязах че ме изнерви. И сега незнам на какво се дължи това дали е на имобилаизер или на какво казваите какво да правя
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
www.ico83.snimka.bg/[/url]
Comment
-
Първоначално публикувано от ico83Първоначално публикувано от charmarioСпоред мен имобилайзера ти се бъзика с тебе. Сигурен ли си, че не ти е паднал акумулатора? Ако има ток в таблото, не означава, че има достатъчно, за да запалиш.)) та закачам си аз акумолатора и я пробвам с фалшивия клуч, да ама не пали (а е палила с него) и пак си пробвам с неиния си и пак като врътнах с него пак загуби тоците и аз пак на ново откачам акумолатора и този път въртя с неиния си ключ и взе та запали и така я пребрах и като спрях я огасих и викам 4акаи да я пробвам пак дали ще запали ама нестана пак загуби тоците и я зарязах че ме изнерви. И сега незнам на какво се дължи това дали е на имобилаизер или на какво казваите какво да правя
Alfa Romeo 145 Boxer 1.6 I.E. 8V 103 hp
Comment
-
Първоначално публикувано от charmarioПървоначално публикувано от ico83Първоначално публикувано от charmarioСпоред мен имобилайзера ти се бъзика с тебе. Сигурен ли си, че не ти е паднал акумулатора? Ако има ток в таблото, не означава, че има достатъчно, за да запалиш.)) та закачам си аз акумолатора и я пробвам с фалшивия клуч, да ама не пали (а е палила с него) и пак си пробвам с неиния си и пак като врътнах с него пак загуби тоците и аз пак на ново откачам акумолатора и този път въртя с неиния си ключ и взе та запали и така я пребрах и като спрях я огасих и викам 4акаи да я пробвам пак дали ще запали ама нестана пак загуби тоците и я зарязах че ме изнерви. И сега незнам на какво се дължи това дали е на имобилаизер или на какво казваите какво да правя
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
www.ico83.snimka.bg/[/url]
Comment
-
колеги днес пак същия номер искам да попитам дали може да се дължи на това че я карам само с червения ключ(така купих колата) грешки няма карах я да я проверятhttp://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
www.ico83.snimka.bg/[/url]
Comment
-
Виж сега, според мен проблема наистина ти е в акумулатора, а и как така я караш с "фалшив" ключ /тва не го разбрах/ да не би да казваш че пали с ключ без чип?ако е така, значи е имало вмешателство в имобилайзера /компа/ а от там работата е доста мътна.
Ако си правил ключ с чип /допълнително/ то тогава не би трябвало да ти е проблем, то той е идентичен с оригинала от който е откопиран /ако не е правен напълно нов/ Имай в предвид че трябва да палиш именно с червения ключ - той е за ежедневна употреба /а кафявия е мастър - тоест служи за обучение на компа на нови ключове/
Почисти добре клемите на каумулатора /знаеш как се прави - нали првиш ПТО/ а после с технически вазелин, направи един разрядно заряден цикъл на акумулатора /и тва знаеш как става - ако не питай вашият акумулаторчик
/
После си рестартирай компа на колата /оставяш я 15 мин без акумулатор/ и пали само с червения ключ, а след това пиши пак какво е станало.
Успех колега!Mitsubishi Outlander
Mitsubishi Space Star
Daihatsu Terios
Comment
-
Първоначално публикувано от CrusaderВиж сега, според мен проблема наистина ти е в акумулатора, а и как така я караш с "фалшив" ключ /тва не го разбрах/ да не би да казваш че пали с ключ без чип?ако е така, значи е имало вмешателство в имобилайзера /компа/ а от там работата е доста мътна.
Ако си правил ключ с чип /допълнително/ то тогава не би трябвало да ти е проблем, то той е идентичен с оригинала от който е откопиран /ако не е правен напълно нов/ Имай в предвид че трябва да палиш именно с червения ключ - той е за ежедневна употреба /а кафявия е мастър - тоест служи за обучение на компа на нови ключове/
Почисти добре клемите на каумулатора /знаеш как се прави - нали првиш ПТО/ а после с технически вазелин, направи един разрядно заряден цикъл на акумулатора /и тва знаеш как става - ако не питай вашият акумулаторчик
/
После си рестартирай компа на колата /оставяш я 15 мин без акумулатор/ и пали само с червения ключ, а след това пиши пак какво е станало.
Успех колега!http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
www.ico83.snimka.bg/[/url]
Comment
Comment